• www.eapti-gptim.com
  • www.sugp.rs
  • akreditacija

Geštalt psihoterapija Beograd

  • h
  • O NAMA
  • EDUKACIJA
  • ONLAJN EDUKACIJA
  • RASPORED
  • STRUČNI KADAR
  • RESURSI
  • KONTAKT

Postkvalifikacije


~Sledeći tekst opisuje kriterijume kod aplikacije za različite kategorije post kvalifikacije pri GS-Beograd.

~Kandidati po slobodnom izboru apliciraju za neku od ponuđenih kategorija kvalifikovanosti pri Geštalt studiju Beograd.Izvršni odbor škole ima diskreciono pravo kod prihvatanja ili odbijanja aplikacije i daje o tome izveštaj kandidatu.Izvršni odbor koristi isto pravo da poziva kandidate da pristupe GS-Beograd u nekoj od ponuđenih ili dodatnih kategorija ( gostujući učitelj ili supervizori).


Diplomirani terapeut
– automatski ima mogućnost da postane akreditovani terapeut pri GS-Beograd.

~Kandidat mora da ispuni sledeće uslove posle dobijanja diplome u prve 2 godine:

1. 20 sati supervizije godišnje

2. 1 geštalt workshop godišnje / geštalt konferencija godišnje

3. 10 prikaza slučaja na 2 kucane strane u prve 2 godine

~Nakon toga terapeut je u obavezi da nastavi: 

•  Kontinuiranu edukaciju kroz 20 sati supervizije godišnje

•  1 workshop/konferencija godišnje, što je u skladu sa etičkim kodom škole

•  da učestvuje u individualnoj terapiji studenata, nakon što su imali iskustvo u radu sa klijentima – 3 godine

•  da podnesu izveštaj o radu sa studentima ( broj sati, regularnost…)

•  da na osnovu izveštaja plaća doprinos školi godišnje

•  da učestvuje u godišnjoj proceni napredovanja studenata

•  da ima potpisani ugovor sa školom, koji se obnavlja godišnje

Pridruženi učitelj škole

~Kandidat mora da ispuni sledeće uslove :  

1. Najmanje 3 godine mora da bude akreditovani član škole

2. Da demonstrira sledeće osobine:

•  da je sposoban da planira i vodi bazični kurs

•  da postavlja i održava granice u radu sa studentima

•  da primenjuje teoriju jasno i precizno na nivou, adekvatno grupi koju uči

•  da ima sposobnost da procenjuje podobnost članova grupe za kurs

•  da pravi i održava granicu izmedu terapijskih pitanja i i pitanja treninga

•  da bude kreativan i fleksibilan

•  da je spreman za konfluenciju i različitosti

•  da poštuje dijalog

•  da podržava odgovornost za učešce i učenje u grupi

•  da balansira intrapsihičke, interpersonalne i grupne potrebe

~Kandidat će demonstrirati ove osobine i kompletnost kroz 2 (po potrebi više), geštalt treninga bazičnog kursa, a gde će biti opserviran od strane učitelja i supervizora škole. Učitelji supervizor škole daju izveštaj, uz diskreciono pravo škole da napravi izbor, o spremnosti kandidata da postanu pridruženi učitelji škole.

1. Kandidat mora da asistira učitelju i supervizoru škole ili pridruženom učitelju i supervizoru škole u 120 sati geštalt trening kursa u oba nivoa, a najmanje 60 sati sa učiteljem i supervizorom škole.

2. Kandidat mora da podnese rad od 3000 do 6000 reci o dizajnu trening programa koji će voditi, koji je u skladu sa postojećom filosofijom škole

3. Zahteva se kontinuirana edukacija i pohadanje geštalt konferencija ili workshopa godišnje

4. Evidencija o ovome se predaje koordinatoru za aplikacije za post kvalifikacije pri školi

5. Materijal će biti pregledan od strane 2 člana škole koji daju izveštaj aplikantu

6. Sledeći korak da neko postane predavač ili supervizor zahteva da se u prethodnoj kategoriji provede 3 godine aktivnog rada

7. Kandidat koji aplicira za prelazak u sledeću kategoriju podnosi molbu i plaća dogovoreni iznos komisiji za post – kvalifikacije pri školi.

~Odgovorsnosti pridruženog učitelja škole: 

1. Da učestvuje u realizaciji bazičnog programa

2. Da učestvuje u proceni studenata u prve 2 godine i da bude uključen u izrade seminarskih radova

4. Da vodi evidenciju i predaje izveštaje o radu i finansijama godišnje

5. Da na osnovu izveštaja plaća dogovoreni iznos školi

6. Da potpiše ugovor sa školom kojhi će se obnavljati godišnje


** Za postojeću grupu diplomiranih terapeuta koji vode bazični program nude se izmenjeni uslovi kod tačaka 2 i 3:

• Demonstriranje kompetentnosti kroz 1 dan workshopa iz geštalt terapija gde će biti supervizirani od strane učitelja i supervizora škole i

• 1 dan ( po potrebi i više) asistiranja učitelju i supervizoru škole u vođenju geštalt seminara na bilo kom od nivoa edukacije.

Učitelj škole – Teacher

Od trenutka kada je kandidat formalno primljen za pridruženog učitelja škole, prelazak u kategoriju « učitelj škole», zahteva sledeće:

1. Mora da ima adekvatno i znatno iskustvo (min 20 sati nedeljno), u vođenju treninga u školi ( grupni individualni rad, administrativni rad, čitanje radova studenata i sl), minimum 3 godine od kada je prihvaćen za pridruženog učitelja.

2. Kandidat mora da obavi minimum 360 sati obučavanja studenata iz naprednog programa, demonstrirajući sposobnost da uči studente razlicitih nivoa teoriji i metodologiji geštalt terapije, kroz asistiranje ili observacioni rad u grupi.

3. Pridruženi učitelj mora da ima regularnu superviziju njegovog rada u frekvenciji koja se odluči sa supervizorom. Ta supervizija se obavlja kod supervizora škole.

4. Kandidat mora da priloži preporuku od 2 učitelja škole

~Odgovornost učitelja škole

1. Postajući učitelj škole kandidat se obavezuje na regularne trening radionice sa studentima škole 

2. Da bude konsultant za određene studente u treningu

3. Da bude ispitivač na ispitu, usmenom, kao i na odbrani studije slučaja

4. Da prihvati da mu drugi asistiraju i da bude na raspolaganju političkim aktivnostima škole

5. Da vodi evidenciju i predaje izveštaje o radu i finansijama godišnje

6. Da na osnovu izveštaja plaća dogovorene doprinose školi godišnje

7. Da potpiše ugovor sa školom koji će se obnavljati godišnje

Pridruženi supervizor škole

~Procedura za prelazak od diplomiranog terapeuta do pridruženog supervizora škole koji supervizira studente je sledeća:

~Diplomirani terapeut mora da bude član škole najmanje 3 godine i mora da ima regularnu superviziju od trenera i supervizora ili samo supervizora škole.

~Uslovi koje kandidat mora da poseduje su:

1. Da uspostavi efikasan radni savez sa studentima i školom

2. Da postavlja i drži profesionalne granice

3. Da demonstrira adekvatan autoritet u radu sa studentima

4. Da podržava autonomiju i odgovornost studenta

5. Da bude kompetentan u radu na sadržaju i procesu individue i grupe

6. Da demonstrira dijaloški stav

7. Da pravi granice izmedu terapije i supervizije

8. Da bude kreativan i fleksibilan

9. Da dozvoljava konflikt i razlike

~Ove osobine kandidat će da demonstrira kroz asistenciju učitelja i supervizora škole u trajanju od 75 sati geštalt supervizijskih grupa. Supervizor ce dati povratnu informaciju o tom radu.

 

Osnivač Škole: Dr Lidija Pecotić

Lidija Pecotic

Aktuelnosti

  • Raspored predavanja za oktobar-decembar 2020
  • EAPTI-SEB vrši upis novih studenata u 2021.
  • Program edukacije “Psihoterapija dece i adolescenata”
  • Program Master nadgradnje diplome 2018/2019
  • ONLAJN EDUKACIJA
  • Instrukcije za uplatu kotizacije:
  • Raspored aktivnosti i uputstva za pripremu za aktivnosti
  • Kvalitativno istraživanje u psihoterapiji Prof. dr Emilija Stoimenova Canevska 27-28.2.2021.

Prijavi učešće na seminaru

    Ime i prezime

    Kontakt telefon

    Naziv seminara

    Datum seminara

    © 2021.All Rights Reserved