• www.eapti-gptim.com
  • www.sugp.rs
  • akreditacija

Geštalt psihoterapija Beograd

  • h
  • O NAMA
  • EDUKACIJA
  • ONLAJN EDUKACIJA
  • RASPORED
  • STRUČNI KADAR
  • RESURSI
  • KONTAKT

Tabela opšteg trening programa


Četvorogodišnji program edukacije podeljen je na dva nivoa: BAZIČNI i NAPREDNI. U okviru oba nivoa postoji tačno određen broj sati prisustva u različitim delovima programa edukacije koji je potrebno ispuniti i određen broj pisanih radova da bi završili dati nivo. Nakon uspešno završena ova dva nivo polaže se završni ispit.

Vrsta aktivnosti

Osnovni (bazični) nivo

Napredni nivo

Ukupno sati

I god.

II god.

III god.

IV god.

Individualna terapija

15

20

20

20

75

Edukativno-iskustvene grupe

112,5

+ 1 seminarski rad

112,5

+ 1 seminarski rad

112,5

+3 seminarska rada

112,5

+ 3 seminarska rada

450

 

ukupno: 8 seminarskih radova (2000-2500 reči)

Teorija i metodologija Geštalt terapije 
(kod dr Lidije Pecotić)

56

(4susreta x 14h)

70

(5 susreta x 14h)

70

(5 susreta x 14h)

70

(5 susreta x 14h)

266

(19 susreta x 14h)

 

Seminari i predavanja

 

14

(1 susret

x 14h)

14

(1 susret

x 14h)

28

(2 susreta x 14h)

28

(2 susreta x 14h)

84

(6 susreta x 14h)

 

Alternativni psihoterapijski modeli

24

(2 susreta x 12h)

24

(2 susreta x 12h)

24

(2 susreta x 12h)

24

(2 susreta x 12h)

96

(8 susreta x 12h)

 

Supervizija 
(velike grupe, male grupe i individualna)

–

–

66 
(u malim grupama i individ.)

+ 48 – kod dr Lidije Pecotić

(4 susreta x 12h)

= 114

67 
(u malim grupama i individ.)

+ 48 – kod dr Lidije Pecotić

(4 susreta x 12h)

= 115

= 133

 

 

= 96

 

ukupno

 

229

Psihoterapijski rad u vršnjačkim grupama i u ustanovama

–

–

200

100

300

Psihoterapijski rad sa realnim klijentima

–

–

–

100

100

Teorija kvalitativnog istraživanja

–

–

25

25

50*

Čitanje literature i pisanje radova

Za sve četiri godine edukacije potrebno je napisati ukupno: 8 seminarskih radova, 1 studija slučaja i 1 teorijski ispitni rad, što podrazumeva ukupno 400h čitanja literature i pisanja radova.

Lična terapija

Pored 75h individualne terapije, svi studenti su dužni da, u okviru svih ostalih modela rada (edukativno-iskustvene grupe, teorija i metodologija Geštalt terapije, seminari i predavanja, alternativni psihoterapijski modeli), obave još 175h lične terapije (ukupno 250h) za sve 4 godine edukacije.

*Sati edukacije iz dela Teorija kvalitativnog istraživanja: obzirom da je prema zahtevima EAGT-a 2017.godine uvedeno obaveznih pedeset (50) sati edukacije iz Teorije kvalitativnog istraživanja na kursu za Diplomu geštalt terapije, odlučeno je da:

  • svi polaznici edukacije koji budu izašli na završni ispit na programu za Diplomu GT do kraja 2018. neće morati da pohađaju sate iz ovog dela edukacije,
  • svi polaznici edukacije koji budu izašli na završni ispit na programu za Diplomu GT do kraja 2019. moraće da pohađaju dvadeset i pet (25) sati iz ovog dela edukacije,
  • svi polaznici edukacije koji budu izašli na završni ispit na programu za Diplomu GT od 2020. moraće da pohađaju pedeset (50) sati iz ovog dela edukacije.

Predavanja iz Teorije kvalitativnog istraživanja biće organizovana jednom godišnje (počev od 01.2018.) čime će edukanti biti u prilici da realizuju dvadeset i pet (25) sati edukacije u jednoj kalendarskoj godini.

**Brojevi u tabeli predstavljaju potreban broj sati edukacije u okviru određenog dela programa u navedenoj godini.

Program edukacije obuhvata ukupno 2050 sati edukacije i traje četiri (4) godine.

Završni ispit za Diplomu iz Geštalt psihoterapije se sastoji iz:

  1. praktičnog rada sa klijentom (Prikaz tehnika kroz terapijsku vinjetu u trajanju do 20 minuta)
  2. teorijskog obrazloženja tog rada
  3. teorijskog prikaza i odabrane teorijske teme iz oblasti geštalt psihoterapije
  4. odgovaranje na pitanja iz prikazane teorijske teme iz oblasti geštalt psihoterapije
  5. napisane studije slučaja ( 13000-15000 reči)

Ulazni uslovi:

-VSS, Diploma u društvenim naukama.
-Lično iskustvo u radu sa klijentima.
-Lična spremnost .

Metode procene:

-Samoprocena, procena u “vršnjačkoj grupi” studenata (Peer assessment) Procena od strane trenera, pisani rad i finalni ispiti.

Procenjivači:

-Dva trenera i dva do tri člana komisije.

Forme rada:

-Grupe studenata, individualna terapija, supervizija, workshop-ovi i seminari, klinička praksa.

Članstvo:

-Beograd – Savez Društava Psihoterapeuta Srbije (SDPS)
-Malta– Malta Association for Psychotherapy (MAP)
-Paris – International Federation of Geštalt Training Corporation (FORGE)
-Vienna – European Association for Psychotherapy (EAP)

Osnivač Škole: Dr Lidija Pecotić

Lidija Pecotic

Aktuelnosti

  • Raspored predavanja za oktobar-decembar 2020
  • EAPTI-SEB vrši upis novih studenata 2020
  • Program edukacije “Psihoterapija dece i adolescenata”
  • Program Master nadgradnje diplome 2018/2019
  • ONLAJN EDUKACIJA
  • Instrukcije za uplatu kotizacije:

Prijavi učešće na seminaru

    Ime i prezime

    Kontakt telefon

    Naziv seminara

    Datum seminara

    © 2021.All Rights Reserved