~Tokom bazičnog kursa (prva i druga godina) akcenat je stavljen na individualni proces, grupni proces i lični razvoj. Tokom procesa bivanja u treningu, studenti se upoznaju sa glavnim teoretskim i metodološkim konceptima Geštalt terapije.
Ciljevi prve godine edukacije- Bazični nivo
~Od studenata se očekuje da dostignu nivo razumevanja sledećeg:
-Istorija i koreni Geštalt psihoterapije
-Glavni teoretski koncepti i metode
-Lični stilovi u kontaktiranju svoje sredine i svesnost o sebi
-Procena sebe prema Geštalt teoriji
*NAPOMENA:pored samoprocene škola podržava i procenu od strane “vršnjačke grupe” (grupe studenata) i procenu od strane trenera.
~Procena se vrši usmeno ili pismeno.
Ciljevi druge godine edukacije- Bazični nivo
~Od studenata se očekuje da dostignu nivo razumevanja i znanja o sledecem:
-Istorija i koreni Geštalt psihoterapije
-Teorija i Metodologija Geštalt terapije
~Od studenata se očekuje da imaju iskustva sa:
–
-Razumevanjem svojih načina kontaktiranja sredine i njihovih sadržaja u okviru Geštalt teorije
~Razumevanjem toga ko su oni u kontekstu, šta su njihove potrebe, gde i na koji način zadovoljavaju potrebe i koje su posledice toga po njih i po sredinu, a u svetlu geštalt teorije.
*Po završetku bazičnog nivoa edukacije edukant dobija potvrdu (sertifikat) o stečenim osnovnim znanjima teorije i primene geštalt terapije, tj. završetku bazičnog nivoa edukacije. Završen bazični nivo nužno ne vodi upisivanju naprednog nivoa!
Za napredni nivo, nakon uspešno završenog bazičnog nivoa, edukant aplicira i nakon procene mogućnosti kandidata od strane borda škole zahtev za dalju edukaciju se prihvata,odbija ili odlaže do ispunjenja dodatnih zahteva.