Gallery
Augustus infeliciter conubium santet syrtes, ut oratori divinus fermentet ossifragi. Parsimonia oratori miscere Pompeii. Quadrupei celeriter praemuniet ossifragi. Syrtes agnascor ossifragi.
Gallery
Augustus infeliciter conubium santet syrtes, ut oratori divinus fermentet ossifragi. Parsimonia oratori miscere Pompeii. Quadrupei celeriter praemuniet ossifragi. Syrtes agnascor ossifragi.
Geštalt psihoterapija
Studio za edukaciju Beograd
Ciljevi
EAGTI-SEB je psihoterapijski trening institut koji se temelji na iskustvenom, eksperimentalnom i egzistencijalnom stanovištu. Vrednosti i filozofija instituta koje se ogledaju u nastavi, učenju i praktikovanju psihoterapije zasnovane su na holističkom. dijaloškom, kontekstualnom i na klijenta usmerenom pristupu, pri čemu je fokus na celovitoj osobi kao pojedincu i u odnosu na druge.
Lično učešće studenata u terapijskom procesu od ključne je važnosti. Kroz obuku se vrednuju i usavršavaju njihovi jedinstveni doprinosi, jer verujemo da su sami studenti (ili terapeuti u edukaciji) „instrumenti“ intervencije.
Kroz iskustveno učenje, studenti stiču neposredno iskustvo o procesu terapije i ličnog rasta. Istovremeno, studenti se, kroz superviziranu praksu i profesionalno usavršavanje, uče da primenjuju svoje znanje i veštine kroz proces postajanja geštalt psihoterapeuta. Konačno, ovim sadejstvom praktičnog iskustva i teorije, studenti postaju kompetentni i uče se da preuzimu odgovornost neophodnu za primenu svega naučenog u kontekstu u kojem će na kraju raditi.
Misija naše škole je stručno usavršavanje u oblasti teorije i metodologije geštalt psihoterapije i njene primene u praksi, odnosno razvijanje specijalizovanih znanja i veština neophodnih za sticanje stručne kvalifikacije u oblasti geštalt psihoterapije.
Ciljevi i zadaci
Vrednosti nastave i studiranja zasnivaju se na teoriji i metodologiji geštalt terapije, koje podrazumevaju fenomenološki pristup, uvažavanje i primenu teorije polja, eksperimentisanje i dijaloški i relacioni stav. Edukativni programi koje nudi EAPTI-SEB promovišu holistički pristup u proučavanju individualnih, porodičnih, grupnih i organizacionih metoda intervencija. Svaki program uključuje sledeće glavne komponente:
-
Individualna psihoterapija
-
Teorija i metodologija
-
Različiti pristupi psihoterapiji
-
Teorijski seminari: predavanja
-
Klinička praksa sa realnim klijentima
-
Supervizija: individualna ili u malim grupama
-
Seminarski radovi i prezentacije
-
Istraživanje
-
Periodične vršnjačke grupe ili trening grupe
Nekoliko programa EAPTI-SEB-a osmišljeno je i prilagođeno programima EAPTI-GPTIM-a, na inicijativu direktorke dr Lidije Pecotić. Ciljevi ovih programa su sledeći:
Sertifikat iz geštalt psihoterapije
Ovaj program namenjen je svim osobama koje nakon akademskog obrazovanja žele da se posvete ličnom rastu i razvoju i steknu osnovna znanja, veštine i kompetencije u teoriji geštalt psihoterapije.
Diploma iz geštalt psihoterapije
Ovaj program ima za cilj da studentima pruži sva neophodna znanja, veštine i kompetencije, upotpunjene individualnom psihoterapijom i supervizijom, koje su potrebne za rad kao geštalt psihoterapeut. Program je usklađen sa svim standardima koje propisuju Evropska asocijacija za psihoterapiju (EAP) i Evropska asocijacija za gestalt terapiju (EAGT). Nakon završetka ovog programa studenti će biti u mogućnosti da apliciraju za dobijanje ovih evropskih stručnih sertifikata, kako bi mogli da se kompetentno i profesionalno bave geštalt psihoterapijom, u najboljem interesu svojih klijenata.
Sertifikat Geštalt u organizacijama
Glavni cilj ovog programa je pružanje podrške stručnjacima različitog akademskog i psihoterapijskog obrazovanja u sticanju znanja i veština neophodnih za rad sa organizacijama.
Diploma iz dečije i adolescentne psihoterapije
Rad sa decom i adolescentima zahteva specijalizovana znanja, veštine i kompetencije, kao i razumevanje jedinstvenog konteksta tretmana dece i adolescenata. Moraju se, na primer, uzeti u obzir razvojna pitanja koja imaju značajnu individualnu varijabilnost u vremenu; Etička i pravna pitanja razlikuju se u poređenju sa radom sa odraslima; Deca mlađeg uzrasta često ne poseduju jezičke veštine da bi opisala svoj unutrašnji svet i svoja subjektivna iskustva.
Mnogi terapeuti rade sa ovim populacijama iako imaju samo opštu psihoterapijsku edukaciju sa minimalnom ili pak neakreditovanom specijalizovanom obukom za rad sa decom i adolescentima. Namera nam je da ponudimo kvalitetno, solidno i akreditovano obrazovanje u ovoj oblasti. Ovaj program osmišljen je tako da obuhvati sva pitanja koja su specifična u radu sa decom i adolescentima da bi se budućem psihoterapeutu ponudila sva neophodna znanja i veštine.
Level 8
Doktorat iz geštalt psihoterapije – D. Psych (GT)
Doktorske studije se realizuju u saradnji sa EAPTI GPTI Malta.